mandag 27. august 2012

Black and white

Jeg blir mer og mer glad i kontrasten svart-hvitt. Her hos oss finner man den i stort sett i form av tekstiler som putetrekk og bordduk, men også bilderammer, keramikk vaser og skåler. I sommer kjøpte jeg et par "Design letters" kopper med Arne Jacobsens typografi. De er stadig i bruk, jeg elsker det enkle og røffe uttrykket på dem. I helgen fikk de selkap av to kopper fra Søstrene Grene. Synes de passet fint sammen!! Design letters koppene er kjøpt hos nord-design.no

Ps. Jeg har min tredje Skappelgenser på pinnene..  Lys rosa, str 6-8 år denne gangen! Følg med, så kommer det bilder så snart den er ferdig.

1 kommentar:

  1. Black and white gir et veldig rent utrykk, synes også det er fint :-)

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no