søndag 13. september 2015

BabyUggs og pompoms


Min aller mest solgte oppskrift er uten tvil BabyUggsene. Den har solgt i godt over tusen eksemplarer etterhvert, og det er så gøy at så mange liker den!! Jeg har etterhvert strikket mange par BabyUggs på bestilling også, dog ikke like mange.. Paret på bildet over her er det siste i rekken. Sandfargede små støvler til en liten gutt som ikke er født ennå! 
 
Ideen til disse hårspennene fikk jeg da jeg stod i en butikk her om dagen. Jeg har strikket mange sløyfer og montert på hårklemmer, men da jeg så disse spennene her tenkte jeg med en gang på pompoms. Så enkelt i uttrykket, men så mange variasjonsmuligheter mth farger og størrelser. 
Jeg har valgt å lage dem små og 9 åringen her har allerede testet dem ut både selv og som bursdagsgave til venninnen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no