fredag 23. mars 2012

Oppdatert Baby UGG oppskrift


Bildet over viser et av de første UGG parene jeg strikket etter oppskriften som jeg laget i sommer. De er blitt et av maaange par jeg har strikket det siste halvåret, og oppskriften som ligger for salg på Epla , eller gjennom bloggen har også vært kjempe populær! Heldigvis er det sånn at der alltid er rom for forbedringer, man oppdager andre måter å gjøre ting på som kanskje hever resultatet noen hakk. Slik har det også vært med disse. Derfor har jeg nå fått oppdatert oppskriften slik at støvlene blir ennå finere! Ikke bare er oppskriften oppdatert, men jeg har også satt ned prisen.
Give Awayen som jeg annonserte her fikk ikke så stor respons, så jeg har i stedet bestemt meg for å gi vekk en oppskrift. Det er bare å legge igjen en kommentar, så er du med i trekningen. (Det gjelder også de som kom med forslag under forrige giveaway. )Jeg trekker fredag den 30.

Alle dere som allerede har kjøpt oppskriften skal selvfølgelig få den nye versjonen tilsendt. Jeg må bare finne tid til å få satt meg ned og sende den ut.

19 kommentarer:

  1. Det er det søteste jeg har sett på lenge ;)

    Så flink du er - skulle virkelig ønske mine håndarbeidsgen ikke hadde blitt brutalt kuttet i mors mage :/

    God helg!!

    SvarSlett
  2. Kjempe fine. Har lenge hatt lyst å prøve meg på å strikke noen par.

    SvarSlett
  3. De er kjempefine - skulle gjerne vunnet oppskrifta:)

    SvarSlett
  4. Kjempefin UGGS. Og jeg kunne godt tenke meg oppskriften :-)

    SvarSlett
  5. Åhhh... Ja! Den oppskriften kunne jeg godt tenke meg!

    Hilsen Janette

    SvarSlett
  6. Liv Tone, Notoddenmars 27, 2012

    Hei
    Kjempe fine! Disse hadde vært gøy å strikket. Da får jeg se om jeg er heldig. Hvis ikke skal jeg inn å kjøpe oppskriften av deg.
    God Påske!

    SvarSlett
  7. De er godt nok søde de små sutsko.

    Jeg vil meget gerne deltage i konkurrencen.

    Glad hilsen
    Tina

    SvarSlett
  8. åååå så fine de var!!Og fin blogg!Skal begynne å følge denne :)

    Vil gjerne være med i trekningen! :)

    SvarSlett
  9. Hei! Jeg vil ogsaa vaere med i trekningen:-) Men det er kanskje for sent naa? vel, jeg provde iallefall ;)

    klem
    Wibi

    SvarSlett
  10. De er sååå nydelige! Har lett etter oppskrift før! Håååper jeg har lykken med meg :-)

    Klem

    SvarSlett
  11. Jeg blir gjerne med i trekningen din! Har tittet litt rundt i bloggen din også. Veldig koselig blogg du har: ) jeg kommer helt sikkert til å stoppe innom her igjen.

    SvarSlett
  12. jeg vil gjerne være med:)

    SvarSlett
  13. Disse er så fine! Slenger meg med å prøver lykken!

    Hilsen Maren

    SvarSlett
  14. Så flotte disse var. Prøver lykken jeg også, håper jeg ikke er for sen :-)

    SvarSlett
  15. Så flinke du er :) Dei var jo kjempe tøffe :)

    SvarSlett
  16. Så stillige uggs! Disse hadde det vært moro å strikke til lillemor.

    SvarSlett
  17. oh disse her var jo bare såååå skikkelig søte:) elsk:)
    te

    SvarSlett
  18. Desse har eg hatt på strikkelista no ei lita stund og endelig er eg ferdig med intet mindre enn TO par! Veldig gøye å strikke då det "skjer" noko nytt heile tida!
    Du lager utruleg mykje fint, så legger meg til som følger og venter på nye spennende prosjekter! :)
    Ha ei fin helg! :)

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no