tirsdag 15. september 2015

Ny nettbutikk på gang...

Etter å ha hatt butikk på Epla siden starten for mer enn 5 år siden, bestemte jeg meg for en tid tilbake for å stenge butikken. Epla har vokst seg kjempestort, med så mange butikker at jeg følte det var vanskelig å syns i mengden. I tillegg syntes jeg det ble litt for dyrt med alle gebyrene.

Jeg solgte mye gjennom Epla så jeg har lenge tenkt på annet alternativ til nettbutikk. Det flotte med Epla var at "alle" etterhvert visste om den og kunne søke etter de man var ute etter. Velger man å starte en nettbutikk på en annen platform er man avhenging av å reklamere for seg dersom man ønsker å selge noe. Jeg har lenge brukt Bigcartel til salg av oppskriftene mine og det fungerer supert! Det ble derfor også valget til min lille "hjemmestrikk butikk". Dette er ikke noen butikk i stor skala, men jeg har noen produkter som kan bestilles i ønskede farger og størrelser. Produktene kommer til å være egne design eller gamle og gode nordiske baby og barnestrikkeplagg, samt litt tilbehør. Det blir luer, skjerf, knestrømper, Babyuggs, heklekrager, hårspenner og kanskje etterhvert noen strørre plagg, som lekedraktene og hoppedressen. Enn så lenge er det ikke så mye å finne der, men ta gjerne en titt om du har lyst! Butikken finner du her: MiniHEMILIA

2 kommentarer:

  1. Veldig fine plagg du strikker! Jeg har også butikk på epla, har hatt den siden de startet opp, men salg, nei, det har jeg ikke! Lykke til med ny butikk!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!! Nei, det var det som var så dumt. Når man må betale for å legge ut tingene og så ikke får solgt dem. Da blir det penger ut av vinduet.. Ha en fin dag!

      Slett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no