mandag 23. mai 2011

Garnslanking...


Babybody str 0-4 mndr. 50 gr Alpakka/ull fra Isager og litt new zealand lammeull til kanter og ermer


Finnes det noe mer fristende enn garn?? Ja, det gjør det nok absolutt, men garn er nok den fristelsen jeg faller for å kjøpe flest ganger i løpet av et år. Det finnes jo så mye lekkert garn og nye oppskrifter og ideer som må testes ut. Jeg har allerede to store skuffer fulle, men likevel drypper det stadig inn et nøste eller to. Jeg har ikke tall på alle de gangene jeg har bestemt meg for at nå skal jeg ikke kjøpe mer før jeg har brukt opp det jeg har fra før. Ha ha! Akkurart nå er jeg i gang med prosjekt "garnslanking" for ørtene gang i år. Har fått brukt opp en del nøster og har prosjekter på gang som skal bruke ennå flere. Så får vi se hvor lang tid det tar før jeg finner veien til garnbutikken og faller for nok en fristelse!!


Sparkebukse str 9-12 mndr etter Nøstebarns oppskrift. Ca 150 gr Silke alpakka

Babylue str 0-3 mndr i 100% cashmere. Brukte 17 gr av rester etter andre prosjekkter. Cashmere rester kaster man ikke!!!

Ballongkjole str 1-3 år. 150 gr sandnes alpakka. Filt applikasjoner med broderier

Fortsettelse følger!

1 kommentar:

  1. Wow, så nydelige ting du har laget. Flinke, flinke du.
    KLæm Susanne

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no