lørdag 24. mars 2012

Vellykket eller misslykket??


Noen husker kanskje genseren jeg skrev om i dette innlegget her.. Denne genseren skulle bli den perfekte vårgenseren. Tykk, myk og varm, men med halve ermer, slik at den kunne brukes utover våren uten å bli altfor varm.. Nå er den endelig ferdig og den ble kjempefin - bare ikke på meg! Jeg hadde glemt at jeg, som er relativt kort i livet, ikke kler gensere med denne fasongen, ei heller gensere med høy hals.. Det får meg til å se ut som jeg er trykket sammen på midten og mye lavere enn mine 162 cm.. Ikke veldig flaterende dessverre!


Men genseren er jo kjempefin, så hva gjør jeg da? Jo, jeg biter i det sure eplet, innser at jeg aldri kommer til å bruke den, og legger den ut for salg på Eplabutikken min. Så er det forhåpentligvis noen andre som kan få glede av den!

Ps. Dersom du har lyst til å vinne en oppskrift på baby Uggs er det bare å legge igjen en kommentar her, så er du med i trekningen.


4 kommentarer:

  1. Ha ha utrolig, noe sånt kunne jeg også gjort (bare at jeg ikke strikker) Men det er helt sikkert noen andre som vil kjøpe den, også må du strikke deg et nytt prosjekt til vårbruk! Kos deg i deilig solskinn, ha en super lørdag!

    SvarSlett
  2. Genseren ble kjempefin, synd den ikke passer deg.... Skulle gjerne kunnet hatt den, men jeg hadde blitt som en julesylte så desværre ;)

    Men jeg er helt sikker på at noen vil ha den, for den var kjempelekker :)
    Ha en fin fin søndag i morgen.....

    SvarSlett
  3. Synd den ikke passet, for genseren ble veldig fin :-)

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no