tirsdag 1. desember 2009

Snart jul!!

Disse to skal ligge under juletreet. Tro om MusMei blir glad?

Så har det jammen gått et par uker siden forrige oppdatering her på bloggen! Jeg må innrømme at tiden flyr fortere enn jeg klarer å tenke og bloggen blir rett og slett litt nedprioritert - stakkars ;) Jeg har derimot ikke ligget på latsiden likevel! Forrige helg var jeg og mamma med på Julemarked. Salget gikk over all forventning, og i etterkant har jeg også fått masse bestillinger på min nye Epla butikk. Kjempekoselig!! Er heldigvis nesten ferdig med julegavene, men de jeg har igjen skal jeg kose meg med å lage/kjøpe nå i ukene før jul!
Denne "arken" blir vårt nye soverom. Til høyre for den skimtes den andre "arken" . Her blir det oppholdsrom/kontor.

Loftet går det også fremover med. Vi er nesten klare til å begynne sparkling, maling og tapetsering! På torsdag fikk vi vinduer - og utsikten er fantastisk!! Gleder meg til å tilbringe kveldene her - med strikketøyet i godstolen foran vinduet.
Utsikten fra oppholdsrommet. Upåklagelig. På begge sider av frontvinudet er det trekantvinduer, så vi kan se også ut til sidene!
Det er fortsatt en del arbeid igjen, men vi gleder oss mer og mer til å flytte inn!!
Skal se om jeg kan få tatt noen bedre bilder senere.

3 kommentarer:

  1. Så spennende med husbygging :))

    SvarSlett
  2. Så kjekt med en oppdatering og at du har det bra. Gøy med suksess på julemarked og flott at det går fremover med huset! Ha fine desemberdager! Klem Heidi

    SvarSlett
  3. Lille Mus Mei kommer nok til å bli henrykt over de nydelige kaninene:)
    Wow, det blir jo litt av en utsikt. Du ser nesten rett bort på oss borti lia der:)

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no