torsdag 31. august 2017

TESTSTRIKK av Solskinnstrøyen


Min nyeste oppskrift er ferdig og jeg trenger noen som har lyst til å teststrikke! Jeg har kalt den Solskinnstrøye og den er strikket i Drops Cotton Merino. Strikkefasthet er 22m, så der er mange alternativer å velge i om man ønsker en annen garnkvalietet. Jeg gikk for bladingen av bomull og merinoull fordi den passer perfekt til en t-skjorte her i nord hvor det ikke alltid er så varmt om våren og sommeren. Trøyen kan selvfølgelig også brukes med en tynn genser under. Oppskriften kommer i str 0-3 (4-8) 9-18 mndr (2-3)år. Legg gjerne igjen en kommentar med epost adresse eller send en epost til post(at)hemilia.com, så tar jeg kontakt!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no