onsdag 10. november 2010

Favoritter

Det siste året har jeg brukt mye bilder og tekster på tingene jeg strikker. Utrolig nok har de vært veldig populære i Eplabutikken og det dukker stadig opp nye ideer. En av de jeg har brukt bilder av er filmskuespilleren Audrey Hephurn. Det finnes så mange flotte bilder av henne og disse tar seg godt ut på produkter. Derfor var det ekstra morsomt å finne en veske med bilde av Audrey på da jeg var i Ungarn forrige uke. Bildet er fra filmen "Roman Holiday" (som jeg for øvrig ikke har sett). Selvfølgelig ble vesken med meg hjem, og bildet kommer nok snart til å bli brukt på noe hjemmestrikket.
En annen favoritt for tiden er Kusmi te - Kashmir Chai... Når ungene er lagt om kvelden er det deilig å sitte i sofaen med tente stearinlys, te og strikketøy.. Mørke høstkvelder er definitivt en favoritt hos meg! Har du noen favoritter for tiden?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no