mandag 2. desember 2013

Julemarked

De siste to helgene har jeg solgt hjemmestrikk på julemarked. Skal si det har vært gøy! Mange hyggelige folk og produktene gikk unna som "varmt hvetebrød". Veldig gøy var det! Jeg har virkelig fått bevis for at folk setter pris på strikkeplagg og at strikk virkelig er i vinden!
Det er så hyggelig at folk virkelig setter pris på det jeg lager og har lyst til å kjøpe det, enten til seg selv, eller som gaver til andre!
Ennå har jeg litt igjen og det vil bli lagt ut for salg i Epla butikken min. Frem mot jul blir det julegavestrikk, men så setter jeg i gang å strikke til neste års julemarkeder, for dette ga virkelig mersmak (i år igjen)!

3 kommentarer:

  1. Så utruleg mykje fint!! Likte veldig godt den vesten og hua du har på dukka. Er det egen oppskrift?

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Oppskriften på vesten er hentet fra Strikk til Nøstebarn og luen fant jeg på Ravelry. Jeg likte også den veldig godt og kommer nok til å strikke flere av den!

    SvarSlett
  3. Her var det virkelig masse flott! Spennende med salg på julemesse!

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no