onsdag 10. juni 2015

En ekte solskinnsdress

 Jeg måtte bare dele disse fantastiske bildene som jeg fikk på epost i går! Lena teststrikket Solskinnsdressen for meg og to noen flotte bilder av datteren sin i den. Dem brukte jeg da jeg la oppskriften ut for salg (se dette innlegget). Nå har hun tatt flere bilder, og de er bare helt herlige! De forrige bildene viste dressen med genser og strømpebukse under. Disse nye viser den slik navnet tilsier, som en "solskinnsdress". Bare armer og legger og en grønn eng! Kan det bli bedre enn det? Det er nok en gang bevist at strikk egner seg like godt sommer som vinter!! Oppskriften finner du på hemilia.bigcartel.com





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no