lørdag 3. mars 2012

Sommerfugler i interiøret




 

Fargerike sommerfugler har funnet veien hjem til oss. Noen i form av papirklipp som MusMei og jeg har kost oss med i dag, andre i form av de utrolig lekre bildene/plakatene til Hagedornhagen. Kjøpte et sett med seks forskjellige plakater i A4 str hos Hviit og har fått rammet inn alle sammen i svarte rammer fra Ikea. Hadde nok hatt veldig lyst på en plakat i større format, men er usikker på hvor den skulle fått plass.. Fem bilder har fått plass på loftet, mens det siste henger nede i stuen. Loftet har i løpet av de siste dagene gått fra å være (nesten) bare kontor, til å bli mer den loftsstuen jeg ønsker meg. Synes fortsatt det er et stykke igjen til det uttrykket jeg ønsker meg, men synes det er godt på vei til å bli et koselig sted å tilbringe tid. Har flyttet litt rundt på møbler, funnet frem ting som har stått på lager og synes i grunnen jeg har vært flink som ikke har gått til anskaffelse av noe nytt.. På grunn av alle vinduene på loftet var det vanselig å få tatt bilder uten gjenskinn. Det får så være, det er så deilig med masse lys som strømmer inn og sammen med sommerfugler og påskeliljer kommer våren virkelig inn i huset!!


Skjønne sommerfugler i papir. Malen til disse fant jeg her Kikkis Planet

1 kommentar:

  1. Åååå så fine bilder, vårlig og super fint :) Fikk lyst på fine sommerfugler selv - de var så skjønne! Klem

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no