søndag 23. desember 2012

Dagen før dagen


Da er det dagen før den store dagen. Vi har akkurat pyntet ferdig juletreet og mann og barn er dratt for å kjøpe de siste gavene og litt mer juleknask. Jeg nyter en kopp kaffe i fred og ro, kikker innom blogger, blogger litt selv og har funnet frem strikketøyet også, for sikkerhets skyld! Julevasken er tatt, så dette tegner til å bli den roligste lillejulaften i historien (bank i bordet)! I kveld blir det Hjemme alene på DVD og Grevinnen og Hovmesteren på NRK. Gleder meg!

I går hadde vi huset fullt. Vi var til sammen tre familier samlet til vår tradisjonelle grøtfest. Veldig koselig å kunne samles slik i førjulstiden. Bildene over er fra dagen i går. Mine to venninner tok bilder som jeg har lånt fra Instagramprofilene deres. Håper jeg er tilgitt!!
 Storebror (ytterst til høyre på bakerste rad) sang sammen med noen av de andre i Bergen Guttekor på direktesendnig på Tv2 Nyhetskanalen i går morges. Stor stas!!

Forventningsfull MusMei!!

Regner ikke med at jeg rekker innom her i morgen, så derfor vil jeg ønske dere alle en

RIKTIG GOD JUL!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no