tirsdag 6. mai 2008

Sokker og babystrikk

Den siste tiden har jeg strikket babyplagg og sokker. Sokker har jeg ikke strikket mange av tidligere, så her ble det en del prøving og feiling.


Djevellue, votter og sokker i Forama alpakka kjøpt hos Pinnsvindesign. Veldig deilig garn og fargen er jo nydelig! Lueoppskriften fant jeg i Myk Start og sokkene er Madam Møllers fra Nøstebarn.

Sokker har jeg som sagt ikke strikket mange av tidligere, men resultatet ble jo bra synes jeg! Her er et par i str 8 år og et i str 4 år. Synes de ble veldig søte med blonde og sløyfe.

I've been knitting baby "stuff" and socks lately. I am pleased with the result, even rhough the socks gave me a headache... I had to try over and over...
I love the colour of the baby cap, socks and mittens. The yarn is from www.pinnsvindesign.no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no