onsdag 18. juni 2008

Strikk

Denne søte luen "Flower toggle hat" strikket jeg tidligere i vår etter en oppskrift fra Lucinda Guys bok "Designs for kids". Har også strikket en med rosa bunnfarge og grønt bråt og blomst. Synes den lille blomsten på toppen av luen gjør den kjempesøt!! Min lille musmei eri hvertfall fornøyd med luen!


Dette er egentlig en morgenkåpe, men jeg synes den kan brukes over en kjole også. Har strikket den etter mønster fra boken "And so to bed" av Lucinda Guy. Kjempefin bok med mange søte oppskrifter både for jenter og gutter. Kåpen er en gave til en jente som fyller 3 år i høst og jeg har brodert initialene hennes på lommen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no