onsdag 18. juni 2008

Interiør

Den siste tiden har jeg vært flittig leser av en mengde interiørblogger. Der er så mange flotte og inspirerende blogger å lese og så mange kreative bloggere, og jeg har fått en masse ideer til prosjekter av ymse slag. Først og fremst har det ført til at jeg har fått lyst til å prøve å blogge litt om interiør her på Lillemus-Mei.



For en stund siden fant jeg dette fine gamle bordet i kjellerboden til mormor. Hun fikk det av sin far (min oldefar) da hun skulle flytte på hybel. Synes bordet er kjempefint og så har det jo også en affeksjonsverdi!


De hvite og blå krukkene har jeg hatt i flere år. Vet ikke hvor de kommer fra, men synes de pynter opp på kjøkkenet.


I går fant jeg en av disse krukkene i mormors kjellerbod. Da jeg spurte om jeg kunne få den kom hun med to store og tre små som hun har hatt stående på sitt kjøkken. I tillegg fikk jeg tre små. Noen av dem har skår, og glasuren er litt sprukket, men jeg skal jo bare ha dem til pynt og var veldig glad hun ville gi dem til meg!


Krukker kan brukes til så mangt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no