fredag 29. august 2008

Godt bytte


Da jeg var "liten" og bodde hjemme hos mamma og pappa hadde jeg dette nattbordet ved siden av sengen. På et eller annet tidspunkt ble det forkastet for noe mer "up to date". Nattbordet har vært min mormor sitt og har de siste årene blitt brukt av mamma. Ettersom jeg nå har fått øynene opp for "gamle skatter", sa jeg til mamma at jeg gjerne ville overta nattbordet dersom hun skulle kvitte seg med det. Dermed byttet jeg bort min lille Malm kommode fra Ikea, og er nå eier av dette vakre gamle nattbordet! Et veldig godt bytte synes jeg!!

Her er til og med plass til interiørblader..


PS. Beklager dårlige bilder..

6 kommentarer:

  1. Tror du gjorde et lurt bytte, nattbordet var såå fint!:)

    SvarSlett
  2. Det var jo helt genialt. Det er jaggu bra du har øye for detaljer!!!;)
    Ha nydelig fredag!

    SvarSlett
  3. Bra bytte det der :) utrolig flott nattbord har du fått deg!

    God Helg, hilsen Anette

    SvarSlett
  4. Et veldig godt bytte spør du meg. Natt bordet er fantastisk:O) God helg:O)

    SvarSlett
  5. Har det akkurat som deg... Nå den siste tiden har jeg fått opp øynene for helt andre ting enn før. Mamma syns det er så kjekt at jeg er hjemme og henter med meg gamle skatter :)
    Kjempeflott nattbord!!!
    *Siv*

    SvarSlett
  6. Det er SÅ FINT det natbord....misundelig kunne man blive....
    Godt bytte.

    KAren

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no