onsdag 8. oktober 2008

I'm back!

Da er jeg tilbake med brillefrie øyne som ser som om de hadde briller fremdeles! Fantastisk! Har hatt en liten pause med innlegg.. men må jo innrømme at jeg har sittet med solbrillene på og skygget med hånden for øynene, for å få med meg det som skjer på "alle" andre sine blogger. Kan jo ikke gå glipp av noe.

Siden sist har jeg blitt den heldige mottaker av denne koslige awarden

Tusen takk Lykkebo, den satte jeg pris på!

Det er så mange som fortjener å få denne, men jeg velger å gi den videre til disse tre koselige og inspirerende bloggene:

Prinsesse Elin
Den Gode Feen
Livet er heeerlig

Den er velfortjent alle tre!!

Har sydd en del bestillinger i det siste, og tenkte å sette meg ned med symaskinen og strikkepinnene i dag også. Og så må jeg få tatt noen nye bilder til bloggen... I mellomtiden vil jeg ønske alle en fortsatt fin uke med dette bildet av storebror og Legoprosjektene hans.


5 kommentarer:

  1. Ha ein vidonderle dag!
    - hos meg ligg da award og nokre ord t deg ;o)
    ENJOY

    SvarSlett
  2. Hei !

    Så bra at du er back in buisness. Håper det går bra med synet ditt.
    Kjempefin blogg også !
    Titt gjerne innom min blogg- Simmas Hus

    Mvh
    Simma

    SvarSlett
  3. Heihei!
    Tusen millioner trillioner takk for nydelig award :)
    Også i det selskapet da, fantastisk!
    Utrolig bra at du er tilbake... Liker bloggen din så godt, du er jo så kreativ!
    Syns jeg ser deg med brillene, hehe
    Ha en fantastisk flott kveld
    Gleder meg til flere innlegg
    *Siv*

    SvarSlett
  4. Dejligt du er tilbage.
    Håber det er vel overstået og at du nu ser som med nye øjne..

    God nat

    Karen

    SvarSlett
  5. Grattis med overstått operasjon! Håper alt gikk vel og at resultat og alt er vellykka:) Vel fortjent award og supert bilde av storebror;) Ha en knall dag!

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no