fredag 10. oktober 2008

Et besøk hos Berthas Oldemor

I går var jeg innom den relativt nyåpnede interiørbutikken Berthas Oldemor på Sletten Senter. Butikken har masse koselige barneklær, Rice produkter og en av mine favoritter: Green Gate. Damen som eier butikken er kjempekoselig og veldig hjelpsom. Jeg kunne selvfølgelig ikke forlate butikken uten noe nytt til Green Gate samlingen, så dermed ble det både nytt krus fra høstens kolleksjon, et lite fat og en liten skål. Pukka te, muffinsformer og fyrstikker fikk også bli med hjem!
Kjempefint mønster eller?

Her har jeg funnet frem strikketøy og en kopp te og er klar for en koselig ettermiddag!

Har fått masse bestillinger på juleprodukter, så i dag var jeg innom Panduro og provianterte diverse forskjellig bånd. I dag kom også boken Tildas Julehus i posten, og i ettermiddag skal jeg på Stoff og Stil og hamstre stoff!! Det tegner til å bli en koselig kveld og helg med massevis av håndarbeider!!


Ha en kjempefin helg alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Heihei!
    Så mye fint du har funnet deg :)
    Og flotte farger i Ballband klutene!
    Skal du på treff i morgen?
    Ha en superfredag
    *Siv*

    SvarSlett
  2. Så kjedelig at du ikke kan være med... Du kan jo hilse på :)
    Min kjære skulle egentlig jobbe med den operaen, men passet dårlig med nåværende jobb. Huff de jobber jo så sinnsykt mye i Grieghallen, håper ikke du blir altfor mye alene... :)
    Ha en finfin helg!
    *Siv*

    SvarSlett
  3. Jeg har også den fine Talda bog...den er en favorit. Vanter og tasker er KÆMPEFINE....

    Og Greengate kopper (latte model) har jeg købt til sommerhuset i Skagen....
    Du har en super god smag :)

    Karen

    SvarSlett
  4. Så mye fint du har funnet deg da!!!Herlig!;)Digger Green Gate!!

    Ha en superduper mandag!;)

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no