onsdag 5. november 2008

En utfordring..

Bilde lånt fra www.landstil.com



Jeg har fått en utfordring fra Livet er heeerlig. Den så tilsynelatende veldig lett ut, men det var sannelig ikke så lett å svare på alle disse spørsmålene når det kom til et stykke.. Jeg har likevel prøvd etter beste evne..

Fire jobber jeg har hatt:
1. Jobbet i Julepynt butikk
2. Jobbet som tannpleier
3. Jobbet i barnebolig med autistiske barn
4. Jobbet som kirketjener
Ingen av disse er min nåværende jobb... så nå oppdaget jeg hvor mye forskjellig jeg har vært innom

Fire filmer jeg kan se igjen og igjen
1. Dirty Dancing
2. Sex og singelliv, the movie(akkurat kjøpt den på DVD)
3. Pretty Woman
4. Så som i himmelen

Fire steder jeg har bodd
1. Bergen, fjellsiden
2. Bergen Sentrum
3. Bergen, Sandviken
4. Bodø (nydelig natur!)

Fire tv-show jeg elsker (elsker er vel å ta litt i..)
1. Gray's anatomy
2. Nytt på nytt
3. House
4. Medium

Fire steder jeg har vært på ferie
1. Kroatia
2. Sør Afrika
3. Tenerife
4. Spania

Fire web-sider jeg besøker hver dag
1. Min og mange andre sine blogger..
2. Google.com
3. telefonkatalogen.no (stort sett hver dag)
4. Mailen min

Fire steder jeg heller ville vært akkurat nå
1. Sammen med min familie (hvilket jeg egentlig er også, men de små sover..)
2. På en hvit sandstrand
3. I Paris på shopping
4. På jentetur..

Egentlig er jeg veldig fornøyd med hvordan jeg har det akkurat nå, men måtte jo svare etter beste evne..

Fire andre bloggere jeg tagger (hvis de har lyst)
1. Mali-Mo
2.Bak en sky
3.Grip dagen
4. Anettes hus

Dersom noen flere har lyst til å ta utfordringen er det fritt frem!
Ha en koselig torsdags kveld!

Klem



1 kommentar:

  1. Du har bodd alle stedene i Bergen hvor jeg ønsker å bo..hihi :-) Hvordan klarte du å flytte herfra? DET MÅ HA VÆRT KJÆrLIGHETEN ;-)

    Ha en superfin helg!

    Klem

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no