torsdag 12. mars 2009

Ennå mer til små prinsesser

På fredag skal lille MusMei i bursdag til en venninne som fyller 5 år. Fikk lyst til å lage gaven selv, og fant frem noen håndklær jeg kjøpte på Ikea for en stund siden. Sydde på et felt med rosa og hvit prikkete stoff og blonde nederst. Det ene håndkleet er stort og det andre er lite. Siden jeg vet at den lille 5 åringen stadig er på hyttetur, sydde jeg også en toalettveske i voks duk stoff med samme farge/mønster som stoffet på håndklærne. Nå blir hun godt utrustet til neste hyttetur.

Må bare vise frem denne luen også. har laget den på bestilling fra en som skal gi den til en nyfødt liten jente. Den er nok ikke passelig på en stund ennå, er nok i str. 8-12 mndr. Har strikket en del luer av denne sorten, men aldri i så liten størrelse. Har ikke noe eksakt mønster, så jeg måtte tenke litt for å forminske den, men synes den ble veldig søt. Håper mottakeren blir fornøyd.

Ha en fin dag !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no