fredag 10. juli 2009

Spraykveld..

Gjennom kommentarene til forrige innlegg fikk jeg vite en god del om spraymaling. Tusen takk til de som svarte! Fikk vite at jeg kunne kjøpe spraymaling både hos Clas Ohlson, Europris og Biltema, og det hadde jeg nok aldri gjettet! Var ikke i nærheten av noen av disse butikkene før i går, men gikk forbi en fargehandel på onsdag. Hadde lyst til å prøve så jeg kjøpte en boks. Når jeg i etterkant oppdaget hva malingen koster på Europris (39,- for 400ml) angere jeg på at jeg ikke klarte å vente. Boksen med 350ml kostet nemlig den nette sum av 119 kr!!! Herlighet!!!



Her er noen av kurvene jeg hadde lyst til å friske litt opp.


Her er jeg godt i gang med jobben. Dette er den dyre malingen, og den var jammen ikke mye drøy heller! En boks holdt til to små kurver!!


Her er kveldens prosjekt. En større kurv og maling innkjøpt på Europris. Fikk tre bokser på 400ml for samme pris som den ene på 350ml. Og kvaliteten kan vel umulig være så veldig forskjellig?? Ettersom malingen lukter ganske sterkt, skal kurvene få stå på altanen til i morgen. Da skal jeg inspisere resultatet.. Håper bare det ikke begynner å regne.

I dag var min siste dag på jobb. Nå har jeg to uker ferie foran meg! Deilig! Nå skal jeg sette meg i stolen med strikketøyet og nyte kvelden!

4 kommentarer:

  1. Europris er med andre ord tingen;)
    Kurvene ble jo veldig fine. Det ser ikke ut til å bli regn her oppe i Fjellsiden, så vi får håpe de ser bra ut i morgen tidlig også;)
    God ferie og kos dere masse!
    klem

    SvarSlett
  2. Kurvene ble jo som nye!!!Jeg har tidligere handlet spray på mekonomen men sist gang ble det også europris på meg;O)Men jeg må si jeg holder en knapp på mekonomen gitt!!!Synes den dekket bedre. jeg holder på spraye en lampe nå så vi får se om jeg blir fornøyd:O)Ha en fin helg. Linda

    SvarSlett
  3. Hei hei..
    Syns du hadde så kult navn på bloggen så tittet innom... :)
    Veldig fin blogg:)

    Så fine kurvene ble...Har et par kurver selv jeg skulle malt..så europris-sprayen er like bra? Kanskje jeg skal svinge innom der i morgen da...

    Ønsker deg en fin helg:)
    Klem fra
    Lotta:)

    SvarSlett
  4. Så kjempelurt! Jeg er også en av de som trodde at maling bare solgtes på maleforetninger. Kjøpte en boks spraymaling nettopp og den kostet hundre kroner, så det er litt av en prisforskjell ja! Kurvene ble fine og veldig sommerlige!

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no