torsdag 7. januar 2010

By day and night


Akkurat nå er det 9 minusgrader ute og jeg sitter inne og er kjempeglad for at vi anskaffet oss varmepumpe i høst! Vi er inne i Bergens tredje uke med ekte julekort snø og vinter, noe som er helt uvanlig. Visst er det kjekt at ungene kan gå på ski og ake, men jeg for min del må innrømme at det begynner å bli nok.. Vassing til knes i snø på fortauene, kose og skrape bilvinduer i mange minus om morgenen før jobb...., ikke helt meg nei! Men vakkert er det jo å se på da! Bildet over ble knipset like før nyttår - Kvinneklinikken i Bergen på dagtid...

..og på kveldstid. Masse lys på gater og i vinduer. Dette er litt av utikten fra de nye vinduene på loftet. I den andre retningen ser vi bla. dette:

Bergen sentrum i forgrunnen og lysene på Asøkybroen i det fjerne.



MusMei og Storebror på nyttårsaften.
Til slutt må jeg ønske alle et GODT NYTT ÅR!

3 kommentarer:

  1. Hei Hilde!
    Knall utsikt dere får fra toppetasjen altså.
    Prinsessen og prinsen er jo utrolig skjønne. Lille Mus Mei er jo bare helt herlig når hun hyler av glede når Ida kommer i barnehagen.....hi hi:)
    Ha en fortsatt fin kveld!
    klem

    SvarSlett
  2. Vakre bilder av Bergen og nyttårsglade ungar.

    Her hos meg er det 24 minusgrader no, og varmepumpa har gitt opp for lengst. Vatnet på kjøkkenet er borte, og heile huset er ganske kaldt. Me fyrer alt me klarar, men no håpar eg snart det kjem noko litt mildare vèr til oss!!

    SvarSlett
  3. Godt nytt år til deg også!
    Nydelige bilder:-)
    Klem,Hege.

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no