lørdag 26. desember 2009

Julefryd


Er bare en liten svipp innom. Her har sene kvelder tatt på både små og store, så Storebror er ikke helt i form og ligger i sengen. MusMei har nettop gjort det samme, og jammen tror jeg de
sluknet begge to. MusMei fikk prinsessekjole og tryllestav til jul av tante og onkel, og det er så vidt kjolen har vært av siden julekvelden... Tror ikke vi får på henne noe annet i dag heller.




Jeg har lenge ønsket meg et nytt kamera. Det er liksom ikke noe kjekt å ta bilder når de uansett ikke blir bra. Siden vi holder på å bygge hadde jeg slått fra meg tanken nå, men gjett om jeg ble glad da dette Canon G11 powershot dukket opp under juletreet!! Det tar kjempegode bilder, så jeg gleder meg til å bruke det!


Storebror og jeg på julaften!

En fortsatt GOD JUL til alle!

1 kommentar:

  1. Så skjønn prinsesse med drømme-prinsesse/tryllefe-kjole! Og koselig bilde av mor og sønn!♥ Ønsker dere fine juledager videre. Klem Heidi

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no