søndag 11. april 2010

Ferdig arbeid



Endelig fikk jeg malt kisten ferdig. Egentlig var det bare metallbeslagene som skulle være svarte, men i tillegg malte jeg trelistene på lokket og på sidene. Synes det ble mer helhetlig. Kisten bærer fortsatt preg av langvarig bruk; malingen er slitt og oppskrapt, men jeg velger å la den være slik, så får jeg se om den blir malt senere. Det blir i så fall et mer omfattende prosjekt. Kanskje det er noen som har erfaring med oppussing av kister som kan gi meg et råd?


Denne trekomoden fra Ikea var trefarget. Jeg malte den i pasteller og den skal nå få romme diverse sysaker.
Har lenge ønsket meg et eget "syhjørne" her hjemme. Det er tungvint å bære alt systæsjet opp og ned hver gang jeg skal sy. Nå har jeg en ide om et litt mer permanent krok på det nye loftet. Må tenke litt mer på hvordan jeg skal få det til.. Følg med!
Ha en fin søndagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no