søndag 30. mai 2010

Ikke akkurat A4..

Som freelance sanger (klassisk) kan jeg vel ikke akkurat kalle jobben min for "vanlig". I en jobb uten fast arbeidsplass forholder jeg meg stadig til nye miljø, treffer nye mennesker og befinner meg i nye situasjoner.  Jobben min er utfordrende, energi krevende, skapende, til tider slitsom-- men stort sett  alltid veldig spennende og givende! Den siste uken har jeg jobbet på tre forskjellige steder, i tre forskjellige settinger og for mange forskjellige mennesker! Onsdag og torsdag var jeg med på dette  http://www.fib.no/no/Tettere-pa/2010-verksomtale-Koyaanisqatsi/ Her var Kongen og Dronningen blandt tilhørerne.
Lørdag sang jeg for et vakkert par som giftet seg
Idag fikk en liten jente en sang i dåpsgave fra storebroren sin

Jeg føler meg priviligert som får oppleve så mye på jobb!!
Til uken venter nye utfordringer og "arbeidsplasser"

1 kommentar:

  1. Kjekt å lese at du er travel med det som du er lagd til, du synger så nydelig.Men du? Hvordan i hokkusen klarer du å være så produktiv i tillegg til dette og unger og alt? Jeg kikket nettopp i epla-butikken din og må jo bare bøye meg i støvet,der har jo produksjonen eksplodert...flinka!
    Kos deg litt i solen også,da!

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no