onsdag 13. oktober 2010

Ny bloggeplass

Kjøkkenbenken vår er ganske stor.  Da vi bygget laget vi den slik at vi kan ha barstoler langs utsiden av benken. Tanken var at vi skal kunne sitte her og spise hvis vi vil. De siste årene har Mac'en min stått der og tatt opp mye plass og vi har spist alle måltider ved spisebordet i stedet. Som hos så mange andre er mine møbler konstant på flyttefot. Jeg ser alltid etter bedre løsninger på plassering og blir vel egentlig bare fornøyd til den neste ideen kommer flytende... Jeg har lenge irritert meg over Mac'en som tar opp plassen og denne uken fant jeg endelig ut hvor jeg kunne flytte den.  I kroken ved spisebordet stod en gammel toalettkomode med marmor topp. Den ble flyttet opp på soverommet, og ned kom et gammelt bord som passet fint som bloggeplass/kontor i kroken. Toalettkomoden huset en masse duker, lys og servietter, så disse måtte jeg finne nye plasser til. Lys og servietter fikk plass i kurver på hyllen under bordet. Foreløpig litt overfylt, men etterhvert som vi bruker ting blir det nok seende litt bedre ut. Det gjelder å ikke fylle lageret til randen neste gang..
Her er altså min nye bloggekrok. Faktisk veldig koselig å sitte her både på dag- og kveldstid, men jeg ser at jeg nok må kjøpe en persienne til vinduet til høyre for bordet. Enten det, eller finne meg i at "alle naboene" kan se meg her jeg sitter..
I dag er både frokost og middag spist ved kjøkkenbenken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no