mandag 29. november 2010

Advent

 Så er adventen her, og det er bare litt over 4 uker til jul! Jeg kan dessverre ikke skryte over at jeg er ferdig med julegavene, men har i allefall begynt! I helgen tok jeg frem litt pynt og gikk også til innkjøp av litt nytt. Sinkfatet på bildet over er kjøpt hos Solstrand Blomster og Interiør her i Bergen. De har så utrolig mye fint, så det spørs om ikke jeg må innom der igjen!
I vinduet står Rudolf og venter på vennene sine, som jeg har lovet at skal finne veien hit fra Kremmerhuset.. Sviblene jeg kjøpte forrige uke står allerede i blomst og lukter kjempegodt. Må nok kjøpe nye minst en gang til for at vi skal ha svibler til jul, men de som er avblomstret blir satt i kjelleren og plantet ut til våren.
Kubbelyset i stormlykten har fått søte englevinger, også fra Solstrands Blomster og Interiør.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no