fredag 14. januar 2011

Ordning ich reda


 Etter at det nye året gjorde sitt inntog og jeg hadde fjernet julepynten, kom den vanlige "ryddetrangen" snikende. Ikke en sånn rask rydding heller, men trangen til å rydde alle rom grundig, sortere, gi bort og kaste. Rett og slett starte året, ikke bare med blanke ark, men med ryddige skap! Etter å ha lest Fru Fly sitt innlegg om noe tilsvarende ble inspirasjonen bare ennå større. Rom ble som kjent ikke bygget på en dag, ei heller ble leiligheten her ryddet på en dag, men jobben er påbegynt og jeg er så langt veldig fornøyd. Har kastet en og en halv søppelsekk, gitt bort fire poser med klær og sko til Fretex og fått en oversikt over hva ungene og jeg har av klær.

 Et skap som dette skulle jeg gjerne hatt, men med skråtak over alt så nøyer jeg meg med dette:

Et skap som dette hadde vært supert til alt stoffet, garnet og hobbyutstyret mitt.. 
Det gjenstår ennå utrensking av diverse skap og skuffer, så mens jeg venter på at ryddelysten skal melde seg igjen, koser jeg meg med starinlys, kaffe og strikketøy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no