torsdag 30. desember 2010

Snart 2011

 Vinterbilder fra nyttårsaften 2010. 
 Det har vært stille fra denne kanten i det siste. Førjulstiden var hektisk og julen medbragte triste omstendigheter i nærmeste familie, så blogging har ikke blitt prioritert. Storebror og pappaen har vært på skitur hver eneste dag etter julaften- storebror fikk nemlig nye ski til jul. MusMei og jeg har akt på akebrett og hun har så smått prøvd seg på ski. Tålmodigheten strekker nemlig ikke så langt!! I dag er kaffemaskinen som ble omtalt i forrige innlegg hentet på postkontoret, så jeg gleder meg til å prøve den ut. Det ble den som er på bildet, dersom noen lurte. Nå står vi på farten til middagsbesøk hos gode venner. Jeg ønsker alle som er innom

Alt god for det nye året!

1 kommentar:

  1. Ikkje kjekt å høyre at jola vart trist for deg og familien. Håpar det nye håret startar på ein betre måte, og at feiringa imorgon vert fin.

    Godt nytt år, og takk for det gamle!

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no