fredag 18. februar 2011

Husmorferie


Har akkurat bestilt meg tur til København! Om en måned setter jeg kursen mot fire dager der - først en hotellovernatting, deretter på besøk hos en god venninne! Gleder meg veldig til noen dager bort fra "hverdagen". Shoppe, drikke kaffe, prate, se byen, ja - rett og slett bare være på ferie og kunne gjøre akkurat det jeg har lyst til! Jeg har besøkt  København et par ganger før, men er ikke særlig kjent utenom i Strøget og området rundt. Må jo innom både Plint, Zara, Grønnlycke, Fannymia og noen andre koselige butikker som jeg ikke husker navnet på. Er det forresten noen av dere som kan anbefale interiørbutikker, butikker med fint barnetøy, koselige kaféer eller annet jeg bare MÅ få med meg, så blir jeg veldig glad om du legger igjen en kommentar med en anbefaling! (gjerne adressen også!)


Alle bilder er lånt fra Google.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no