fredag 19. august 2011

Ny lampe

 Sofaen vår står på stuens mørkeste sted, en yttervegg uten vinduer. Dersom man skal lese, eller som meg, strikke, når man sitter i sofaen, er man avhengig av ekstra lys. Har lenge lett etter lamper til å henge på veggen over sofaen, og litt før sommeren fant jeg dem endelig. Jeg kjøpte to EDGAR vegglamper fra Ellos. De er i stål og med litt røft utseende som jeg liker. Lampen er i "trekkspill" form, slik at den kan trekkes ut og svinges så du får lyset (nesten) akkurat der du vil. Foreløpig har jeg bare hengt opp den ene, er litt usikker på om jeg skal ha den på andre enden av sofaen, eller over kjøkkenbenken. Tror nok det blir til at jeg henger den over sofaen etterhvert. 
Ønsker alle en god helg! Jeg står på farten til hytten der vi skal tilbringe siste helg før skolen starter igjen for storebror på mandag.


1 kommentar:

  1. WOW å så fra ELLOS! Det hadde jeg ikke trodd :) De kommer med noen godbiter til tider!

    ~Natalie~

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no