onsdag 17. august 2011

Baby "UGG" oppskrift


Da har jeg fått oppskriften på Baby "UGG" ned på papiret slik flere av dere spurte etter. Oppskriften har tre størrelser 0-3 (4-8) 9-18 mndr. I tillegg til tekst har jeg brukt en del bilder for å illustrere fremgangsmåten så godt som mulig. Dersom noen har lyst til å kjøpe oppskriften så selges den her:  i min "patternshop" HEMILIA eller i min Eplabutikk.

Oppskriften koster kr. 65,-
Jeg sender den til deg som pdf-fil 

Hyggelige tilbakemeldinger: 

"Tusen takk for flott oppskrift. Den var lett å følge, og Uggsene ble kjempefine". Anita

 



5 kommentarer:

  1. Kjempe fine:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Herlig blogg!!Blir følger og kommer snart tilbake:)

    nyt morgen dagen:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Du er vel super!
    De er nydelige :)

    - sender deg straks en mail, hihihi

    klem

    SvarSlett
  4. Er disse strikket eller heklet?

    SvarSlett
  5. kjempe fine. den oppskriften må jeg kjøpe.. har sendt deg en mail..

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no