mandag 10. oktober 2011

Er gult kult??


 Denne hyllen hang på kjøkkenet vårt da jeg var liten. Mener at den var tomatrød på fargen.. De siste årene har den vært gul og hengt i gangen på hytten. I sommer fant jeg den i kjelleren på hytten og tok den med meg til byen. Det har hele tiden vært meningen å male den hvit, men jeg har rett og slett ikke giddet.. I går tok jeg den frem fra skapet og hang den rett opp på veggen på rommet til MusMei  - gul og fin (?).. Veggen er malt med såkalt "fransk grå", så det var fint med en liten fargeklatt! Enn så lenge tror jeg den skal få lov til å være akkurat så gul som den er!

Kaninlampen ble med hjem fra Interiør og Boligmessen her i Bergen for noen uker siden. Kjøpt hos Mitt Rom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no