lørdag 26. november 2011

Juleønsker



Små og store drømmer har oppfordret til å lage en ønskeliste på bloggen. Jeg hadde egentlig ikke tenkt noe særlig på hva jeg ønsker meg til jul, men etter en surferunde på nettet fant jeg da noen fiiiine ting som jeg kunne ønske meg under treet i år. Jeg sender oppfordringen videre og vil gjerne se hva du ønsker deg til jul.

1. Beck Söndergaard Kamelskjerf
2. Nigella Lawson serveringsfat
3. Nude lamper 
4. Pelslue til kalde dager
5. Uggs
6. Wik og Wallsöe vase
7. Omaggio vase
8. Kate Morton; En svunnen tid - lesestoff til juledagene
(ps.. og så vannglass fra Rosendahl - grand cru)




1 kommentar:

  1. Hei . Fant bloggen din p.g.a navnet..hi hi det var stilig.
    Bloggen din er flott og du er jo et strikke talent !!!!!!!!!!!
    Jen følger deg videre og ønsker deg en flott kveld videre.

    Karianne

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no