tirsdag 6. desember 2011

Grein til pynt


 Så veldig julepyntet er her ikke ennå, men litt her og der har jeg fått til. Julestjernen henger og skinner så fint i vinduet, adventstaken står i vinduskarmen og tennes hver søndag, svibler sprer deilig duft og på "loftet" ligger lyslenken i vinduet. 

På søndag ble denne greinen hentet inn fra plommetreet i hagen. Jeg satte den i en vase og hadde sand i vasen for at den skal stå stødig. Sanden har sin egen lille historie.. Den ble tatt med hjem fra Dune 45 i Namibia i 2001.. Den er rød og fin pga allt jernet den inneholder. Den har vært i bruk til litt av hvert, men har for det meste stått bortgjemt på en flaske i et skap. Pynten på greinen er stort sett holdt i hvitt og sølv. Snøkrystall, juletre og engler i keramikk fra Slstrene Grene, skjønne prismeengler som MusMei og jeg har laget (Panduo kit) og en liten blå paljettfugl. Både dekorativt og nøytralt på samme tid.



1 kommentar:

  1. Så fint og enkelt det var med den julepyntede grenen.... må kanskje ut i skogen en tur jeg også. Takk for alle innleggene dine...Håper du får en fin advendstid!

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no