fredag 3. februar 2012

Min hverdag akkurat nå...

Meg iført lilla
Her er jeg i speilet ytterst til høyre

Bildene her er fra operaen L'Etoile (Stjernen) som har premiære i Grieghallen her i Bergen i morgen.
De siste tre ukene har jeg tilbragt nesten hver eneste ettermiddag og kveld på prøver til denne. En utrolig fargesprakende, gjennom koreografert, morsom og flott forestilling med "musikk som sprudler som champagne"!! For meg som sanger har den store utfordringen vært å danse samtidig som jeg synger.. For det er nemlig ikke bare-bare dansetrinn heller dette her; vi  danser bla can-can med lange skjørt og korsetter.


 Så om du tror at dette er noe du har lyst til å få med deg; forestillingen spilles 4.,6., 8. og 9. februar!
Meg og min "mann"


Bildene er tatt av Magnus Skrede og lånt fra Den Nye Operas facebookside

2 kommentarer:

  1. Så gøy! Ser ut som en flott oppsetting. Break a leg:)

    SvarSlett
  2. Ser fantastisk ut! Vi skal virkelig prøve å få dette med oss! klem

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no