torsdag 5. april 2012

Påske prosjekter..

Her i huset har vi ingen tradisjon for å reise til fjells i påsken. De fleste påskene har vi derimot hatt mye jobb, med i allefall et par konserter på agendaen. I år er det bare meg som skal jobbe litt. Og bare et par timer på Langfredags morgen. Da blir det konsert i en av Bergens mange kirker. Ellers skal vi bare ha fri!


Gårsdagen var nydelig! Til tross for kulde tok vi oss en tur på Fløyen i solskinnet sammen med gode venner.

Det er kjekt å ha litt å putle med i påsken synes jeg. Derfor har jeg endelig fått kjøpt inn maling til stuebordet. Det fikk jeg av "Storeflittig" på Nib for et par år siden, og det er supert! En god del kaffekopper har imidlertid satt sine spor, så det var på tide med et strøk maling eller to.. Siden jeg har fått sansen for sort/hvitt, så skal bordet nå bli sort! Har kjøpt Lady, Super blank i fargen Dempet Sort, og er spent på resultatet!

Her er bordet før maling:
Resultatet av malingen skal jeg vise dere senere.


Til slutt kan jeg endelig vise frem teppet jeg begynte på før jul. Strikket i dobbel Baby Ull fra Sparkjøp. Deilig og varmt og i bruk hver kveld på sofaen!
 


3 kommentarer:

  1. Super koselig å gå på fløyen med dere i går, vi er glad for at dere også hadde bypåske :)Gleder meg til å se stuebordet ditt ferdig. I går malte jeg en vegg på kjøkkenet og nå står noen vinduslister og kanskje flisene for tur? Har i alle fall malingen klar! klem

    SvarSlett
  2. Hei
    Tusen takk for Baby Uggs oppskriften. Flott og velskrevet oppskrift. Har til nå strikket bare en, men allerede skrevet et innlegg om den ene single :-)
    Den ble utrolig kul.
    Koste meg med bloggen din mens jeg strikket og hvilken flott blogg, mye inspirasjon, nydelige strikkeprodukter og fine bilder
    Fortsatt god påske

    SvarSlett
  3. hehe, onsdag var eg og gjengen min også på Fløyen i finvèret. me gjekk skattejakta oppi skogen der (har skrive om det i kveld, faktisk). Kanskje du såg oss, ikkje heilt kledd etter vèr og føre? ;)

    Håpar resten av påska har vore bra!

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no