mandag 4. juni 2012

Lek med bilder


På min lille bloggrunde i ettermiddag svippet jeg innom Mrs Hardy, en blogg liker veldig godt og derfor ofte besøker. Hun er en flink fotograf og i dag handlet innlegget hennes om PicMonkey, en nettside hvor du kan redigere dine egne bilder og lage kollasjer i mange varianter. Jeg har, som tidligere fortalt, gitt opp photoshop - til det strekker ikke mine datakunnskaper til, men har brukt Picasa en god del, da det er mye enklere. Fra i dag av blir det nok PicMonkey som gjelder når jeg skal lage kollasjer til bloggen. Veldig enkelt, mange forskjellige variasjonsmuligheter og så ble resultatet fint også! Bildene i kollasjen er fra Danselek-avslutningen til MusMei forrige uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no