lørdag 9. juni 2012

Cable Yoke Jacket

Bilder er tatt med Instagram. Følg meg gjerne om du vil: hildevesle

Denne jakken fra Cotton and cloud har jeg allerede laget tre stykker av. Den på bildet er nummer fire. De tre første ble laget som gaver til tre skjønne jenter, nå var det på tide at MusMei fikk en hun også. Egentlig hadde jeg aldri trodd at jeg skulle lage så mange av denne, for den jeg slet en del for å få til den første. Blant annet valgte jeg å kutte ut hette, slik som originalen egentlig har. I tillegg er det utrolig tung å strikke ermer til slutt på en jakke i så tykt garn, så jeg fikk vondt i både nakke, skuldre og hode.. På de tre siste jakkene har jeg derfor strikket ermene med en gang maskene til dem var satt av, det gjorde arbeidet mye lettere. Denne er strikket i Drops Nepal, et mykt og godt garn i ull/alpakka blanding.

Det ferdige resultatet! 

Ugg produksjonen fortsetter også!! Forskjellige farger og med og uten glitter gjør det artig å strikke dem om og om igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no