tirsdag 4. desember 2012

forberedelser...

Jeg har ikke tatt ferie ennå, selv om det nok kan virke sånn på hyppigheten av innleggene på bloggen.. De to siste helgene har gått med til julemarkeder, på jobben er det oppkjøring til søndagens konsert og i dag har vi vært på den første av diverse juleavslutninger for barna og deres aktiviteter...
Strikkepinnene ligger som vanlig ikke ubrukte! Jeg er så heldig å ha venner som spør om å få hjemmestrikkede julegaver! Det som gleder meg veldig masse er at barna deres gjør det samme! Det er klart man ikke kan si nei til små jenter som ønsker seg pannebånd, strikkesokker og Skappelgensere! Jeg strikker jo uansett, og da er det kjempegøy at noen vil bruke tingene jeg lager!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no