torsdag 6. desember 2012

Strikkede UGGs til voksne?

Det er mange som har spurt meg om jeg ikke kan lage oppskrift på strikkede Uggs til større barn og til voksne også. Hittil har det blitt med tanken, men nå har jeg kjøpt inn to typer garn og tenker å begynne å prøve meg frem så snart julegavene er i boks.. I mellomtiden tar jeg gjerne imot ønsker når det gjelder størrelser. Babyoppskriften er i tre størrelser, 0-3 mndr, 4-8 mndr og 9-18 mndr. Hvilke størrelser ønsker dere? Når det gjelder voksen versjonen tenker jeg i første omgang at det blir én størrelse, damestr 37-39. Kanskje en herrestørrelse etterhvert...

Jeg planlegger for tiden også en del andre strikkerier. Det å lage oppskrifter har gitt mersmak og jeg har ideer til diverse andre plagg jeg tenker å prøve meg på fremover... Så får vi se om jeg får det til ;)

3 kommentarer:

  1. Gøy gøy gøy!!! Her gjeds det å smi mens gjernet er varmt og hele norge har strikkedilla!! Stå på!!!!
    Perfekt størrelse, spør du meg!!

    SvarSlett
  2. Helt enig med størrelsen til voksene :) Passer jo meg da ;)
    Det er en oppskrift eg kommer til å kjøpe garantert!!
    God helg til deg :)

    SvarSlett
  3. Dette høres spennende ut! Du er jo så flink så dette klarer du fort - når du har tida da, akkurat nå før jul er det ikke nok av den :)

    Kanskje barnestr til 5-6 åring hadde vært noe? For da kan jeg lage de til lillemor her i huset :)

    God helg ♥

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no