tirsdag 23. april 2013

Retrosommer...

Se på denne herlige drakten her!! Ordentlig 70-tallstil!! Jeg falt pladask da jeg fant oppskriften hos mamma i går, og måtte bare begynne på den med en gang. Jeg har vært borti flere buksemønster fra 70-tallet i det siste og alle er like vide over stumpen.. Syntes det var veldig rart, helt til det var en som sa at bleiene den gang jo var en del større enn de vi har idag, om man ikke bruker tøybleier da! Jeg har gjort litt om på oppskriften for å gjøre den litt mindre vid, og nå håper jeg at denne mørkeblå/hvite varianten vil passe en liten kropp (3-6 mndr) i sommer. Synes "ringlukkingen" på skulderne på denne var morsom, men er usikker på om jeg får tak i sånne fortsatt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no