onsdag 29. mai 2013

Bleiebukse med mønster

 Da er første del av eksperimentet mitt fra i går ferdig! Etter en god del regning og fintekning ble denne bleiebuksen resultatet! Jeg er veldig godt fornøyd. Nå skal jeg regne ennå litt slik at jeg kan få til et par størrelser til. Denne på bildet er i str 3-6 mndr. Vil ha en i 0-3 og en i 9-12 også tenker jeg. Etterpå skal jeg i gang med tunika/kjole i samme stil. Tenker det kan bli et fint og sommerlig lite sett.
Bleiebukse str 3-6 mndr. Strikket i Drops Baby Merino på p 3. 
Ideen til mønsteret fant jeg i en oppskrift fra 70-tallet.

3 kommentarer:

  1. Knallfin :) om du har sjans å få delt oppskrifta?

    SvarSlett
  2. Om du har sjans å dele oppskrift? :) har leita då lenge og denne er heilt perfekt

    SvarSlett
  3. Oj så fin! Det hadde jammen vore fint om du hadde hatt lyst til å dele oppskrifta! Eg kjenner det rykker i strikke-nerven når eg ser denne fine lille buksa!

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no