torsdag 29. august 2013

Endelig er den her!!!

 
Endelig dumpet den ned i postkassen min! "Den store guttestrikkeboka" som jeg, og alle andre strikkere har ventet på de siste ukene!! Kjempefin og superinspirerend, med lekre og innbydende bilder! Jammen er det mye her som må strikkes. Da er det bra at det i allefall er to små gutter i vente i vennekretsen, ikke det altså, jeg ville ikke tvilt på å strikke disse klærne til jenter heller!! 
  
Som nevnt i et tidligere innlegg, har jeg fått lov til å bidra med en del strikkemodeller til boka. En utrolig følelse å bla gjennom boka og se bilder av tingene jeg produserte utover våren! Også på sånne skjønne små modeller da! Sokkene, luen og jakken under er blant tingene jeg strikket.
 Gratulerer så masse til Charlott og hennes fantastiske fotograf! Alle bildene er lånt fra "Den store guttestrikkeboka" og fotograf er Helena Krekling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no