onsdag 26. februar 2014

Et jenteantrekk i gammel stil



Den lille grå drakten er Mini-lekedrakten strikket uten smekke. Den har fått følge av en forminsket versjon av 70-tallsjakken fra Guttestrikkeboka. Buksen er i str 4-6 mndr og jakken er ca str 6 mndr. Begge deler er strikket i Drops Baby Merino Extra fine. Grått og gammelrosa er så fint sammen synes jeg! Buksen har fått rosa kant på innsiden av beina for å matche litt ekstra.

 Settet ble ekstra fint med denne hvite krageblusen til! Den er kjøpt hos min favoritt på Etsy, OsEstorninhos . Her finner du håndsydde barneklær med litt nostalgisk stil. Utrolig mye fint, og hun syr også på bestilling! Min jente på 8 år har fått flere av denne blusen, samt dongeri shorts og en lekker ullkjole! Alt sydd etter mine ønsker! Jeg er så fornøyd og prisene er kjempegode!!

 Jeg ville toppet settet med hvite knestrømper eller hvit strømpebukse og kanskje et par grå BabyUggs?



4 kommentarer:

  1. For et nydelig antrekk, love it :)
    MariMaja

    SvarSlett
  2. Så utrolig fint sett! Denne knebuksen må jeg nok lage til minstegutten min! :-) Jeg kommer til å gjøre som deg og droppe overdelen, syns det ble finere uten den. 70-tallsjakka er også på listen min :-)

    SvarSlett
  3. Dette var nydelige farger sammen! Lekedrakten ble mer feminin uten "overdelen" på drakten. Flott sett!

    SvarSlett
  4. Dette var et nydelig sett :)

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no