søndag 23. februar 2014

Oppussingsobjekter


Jeg er visst fortsatt med på Norske Interiørblogger sin bloggrull, men det er veldig lenge siden sist det kom et interiørrelatert innlegg på bloggen...
Idag må jeg likevel bare vise frem stolene jeg fant i boden til mormor i går. Det er hennes gamle pinnestoler- ganske så malingsslitte, men så fine likevel! Vi har Ikea sine Henriksdal stoler til spisebordet, og de er ganske massive.. I tillegg er de for lave for barna (i alle fall for 8-åringen) som ikke vil sitte på tripp-trappstol lenger.. Da er pinnestolene supre! Litt høyere enn ikea stolene og med "fast sete" synker man heller ikke ned i stolen.
Jeg kommer nok til å male dem, men er litt usikker på hvilken farge jeg skal velge. Siden malingen er så slitt kan jeg se at de allerede har vært lysegule, orange og blå før de til slutt ble lysmintfargede.
Jeg synes uttrykket ble lyst og lett og blandingen av nytt og gammelt fungerer bra synes jeg! Spørs om jeg ikke må be mannen om å ta med den siste av stolene hjem fra hytten.. 
Kom gjerne med innspill til fargevalg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no