mandag 23. juni 2014

70-talls strikkekjole

Dette er meg, en julaften midt på 70-tallet. Jeg er 1,5 år og går rundt juletreet sammen med mormor og morfar. Bildet har stått i stuen til mormor i alle år, men det er først nå, etter at jeg arvet bildet, at jeg har sett sikkelig på kjolen jeg har på meg.. Det vil si.. sikkelig og skikkelig.. Kvaliteten på bildet er jo så som så, så det er vanskelig å få et ordentlig inntrykk. Snittet på kjolen er så fint synest jeg. Lårkort med mønster og litt vidde. Liker også at den har korte ermer.
Mamma sier det var en venninne av mormor som strikket den, så noe mønster har vi dessverre ikke. Mitt spørsmål er derfor; er det noen som har mønsteret på denne herligheten?? Da hadde jeg blitt kjempeglad!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no