onsdag 15. oktober 2008

DATA TRØBBEL!!!!

Pcen min har kjæsjet. Ikke bare en liten kræsj, men en fullstendig katastrofal kræsj der jeg har mistet absolutt ALT på harddisken min!! Alle filer, mapper, dokumenter og ikke minst ALLE BILDER!! Heldigvis hadde jeg overført mange til Europhoto sin server for fremkalling, så noen har jeg da.
Nå må jeg bruke pcen på loftet og her aner jeg ikke hvordan jeg skal verken koble til kamera eller overføre bilder, så det bli nok en liten og meget ufrivillig bloggtørke på meg til pcen er tilbake fra verksted.. med ny og fullstendig blank harddisk :(
I mellomtiden følger jeg med på alle dere andre og koser meg med det!
Ha en fin uke alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Huff det er rett og seltt grusomt! Skjedde to ganger med gamle pcèn vår! Håper det order seg snart og du snart er tilbake med blogging;)

    God kveld til deg:)

    SvarSlett
  2. Det hørtes ikke kjekt ut!
    Håper det ordner seg snart. Klem Simmas Hus

    SvarSlett
  3. Huff, så forferdelig kjedelig! Har opplevd det samme selv - og i etterpå-klokskapens-ånd kjøpte jeg en ekstern harddisk på elkjøp til en billig penge. Absolutt ett must! Rammes maskinen av virus eller plutselig kræsjer - så har du det på harddisken! Ett godt råd :)

    Håper du snart er tilbake!

    SvarSlett
  4. Huff så grusomt. Jeg fikk neste hjertestans av å tenke på at det kan jo skje meg også... Har en liten ekstern harddisc som jeg bruker til alt slikt. Men den kan jo bli syk den også. Huff og huff. Velger å ikke tenke på det.
    Min kjære skal visst jobbe i Grieghallen med opreaen neste uke, regner med dere jobber for fullt dere også...? :)
    Ha en finfin dag
    *Siv*

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no