tirsdag 3. november 2009

Høstsysler

Det har vært dårlig med oppdateringer her på bloggen i det siste. Har verken hatt tid eller så mye lyst til å legge inn noe nytt, men har til gjengjeld vært flittig gjest hos bloggene jeg følger.
I stedet for å blogge har jeg brukt tiden på å diverse bestillinger. Har hatt en hel masse denne høsten, noe jeg selvfølgelig synes er kjempegøy! Har lyst til å vise frem noe jeg har brukt en god del tid på; denne jakken.Jakken strikket jeg i str 8 år i Mirasol fra Du store alpakka. Hadde ikke noe mønster, så jakken ble til mens jeg strikket. Mammaen til mottakeren ønsket seg en jakke med litt A-fasong, spiss hette og strikket blonde. Både den lille mottakeren og mammaen var heldigvis veldig fornøyde, og det er jo alltid veldig kjekt!
I helgen åpnet Riviera Maison butikk her i Bergen. Ettersom jeg var i Sentrum den dagen tok jeg meg tid til en lynvisitt. Kjempefin og oversiktlig butikk, og så har de jo utrolig masse fint!! Det var masse folk i butikken, så jeg bestemte meg for å komme tilbake en annen dag for å kikke mer, men et par småting ble likevel med hjem..
En duftpose med lavendel til å henge i skapet, to dørskilt (ett til hvert av mine barn) og en dekorativ cd oppbevarings boks.

Ha en fortsatt fin uke!

2 kommentarer:

  1. Den jakken ble jo kjempeskjønn:)
    Du er jammen flink!

    SvarSlett
  2. Den var helt utrolig fin!!!♥ Er superimponert over strikkeferdighetene dine:)

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no